W cenę montażu wliczone jest:
Profesjonalna instalacja montaż aktywacja
Antena Nano Station Loco M5
Kabel FTP Kat.5e z żelem 20m
Dodatkowo przy montażu oferujemy
na życzenie klienta montaż i instalacje:
Uchwyt S-10 w cenie 20zł
Uchwyt Bracket w cenie 20zł
Router TP-LINK TL-WR940N w cenie 120zł
Wzmacniacz sygnału TP-LINK TL-WA850RE
w cenie 99zł
Najtaniej na rynku
Szybkość pobierania/wysyłania
Bez limitów
pobierania i wysyłania
PODWOJONYA SZYBKOŚĆ
od 23.00, od 8.00
Szybkość pobierania/wysyłania
Cena abonamentu
w umowie 24-mc
Umowa24mc - Aktywacja 1zł
Szybki serwis
Jeśli w prawym dolnym rogu ekrany pojawi się ikonka, a wraz z nią komunikat „brak dostępu do sieci” (po najechaniu kursorem) – mamy problem z dostępem do Internetu. Klikając w nią często pojawia się opcja „Diagnostyka sieci”, która często rozwiązuje problem. Jakie są najczęstsze przyczyny problemu? Awaria wina sprzętu, na którym serfujemy po sieci, routera, który rozsyła sygnał albo problem techniczny operatora. Kliknięcie w tę opcję pozwala często naprawić usterkę samodzielnie, np. poprzez ponowne połączenie się z Internetem albo zresetowanie karty sieciowej znajdującej się w urządzeniu. Czasami błąd znika po zrestartowaniu komputera. Choć wydaje się to proste, nie zawsze jest to wykonywane, ponieważ wtedy przywracane są poprzednie ustawienia sprzętu.
Co zrobić po restarcie?
Jeśli po restarcie systemu Internetu nie ma nadal, warto sprawdzić, czy sieć dostępna jest na innych urządzeniach, takich jak smartfon czy drugi komputer. Jeśli tak, oznacza to, że wina leży w działaniu konkretnego sprzętu. Można jeszcze raz przeprowadzić diagnostykę sieci. Jeżeli się nie powiedzie, warto oddać sprzęt w ręce fachowca, który usunie błąd. Jeśli Internet nie działa na innych urządzeniach, wina może leżeć po stronie routera. Sprawdź, czy diody na nim są włączone. Nie muszą świecić się wszystkie, mogą one mieć różne oznaczenie i podpisy. Najważniejsze, aby włączone było zasilanie, sieć oraz przesyłanie danych. Jeśli router działa, czasami wystarczy go zresetować, np. poprzez odłączenie od niego zasilania, odczekaniu minuty, a następnie ponownego włączenia.
Problem routera
Jeśli ponowne uruchomienie nie przyniosło rezultatu, należy sprawdzić, czy routera nie wypięły się kable. Odwróć urządzenie i zobacz te znajdujące się z tyłu. Kabel od Internetu jest charakterystyczny, bowiem posiada przezroczystą plastikową obudowę z wypustką, którą po wciśnięciu łatwiej jest wyciągnąć z portu. Postaraj się docisnąć kabel i sprawdzić, czy Internet działa. Jeśli nie, przełóż go do innego wejścia. Portów w urządzeniu może być kilka. Te od sieci zazwyczaj są oznaczone kolorem szarym albo mają taką samą barwę jak obudowa urządzenia.
Ostatnia deska ratunku
Ostatnią rzeczą, którą można zrobić w wypadku braku Internetu, to podłączenie komputera bezpośrednio do kabla internetowego. Jeśli sieć działa to znak, że mamy do czynienia z awarią routerem. Rozwiązaniem może być naprawa albo wymiana sprzętu na nowy. Jeśli po podłączeniu kabla Internetu dalej nie ma, oznacza to problem ze strony dostawcy. Należy wtedy skonsultować się z operatorem, który powinien szybko rozwiązać awarię.
ZGŁOS AWARIĘ DO NASZEGO
BIURA OBSŁUGI TECHNICZNEJ
tel. 503 06 06 40
tel. 17 2218 877
lub meilowo na
serwis@internetnajtaniej.pl